2007. november 22., csütörtök

Kedvenc weboldalaim

1. http://www.youtube.com/
Itt megtalálhatom a kedvenc bandáim videóit, dalszövegeit, vagy bármilyen (híres) banda videóit, dalszövegeit,* mert itt nézhetek vicces videókat és képeket, megnézhetem a kedvenc animém vagy sorozatom bármelyik részét.
Én átlagban ezen az oldalon klipeket nézek, és dalszövegeket. Animéket, képeket, és vicces videokat. De megszoktam nézni sok minden mást is, rengeteg dolog van ezen az oldalon, ami számomra fontos és érdekes. :)


2. http://gportal.hu/gindex.php?prt=378101
Ez az oldal a kedvenc sorozatommal az Odaáttal foglalkozik.
Ezen az oldalon mindent megtalálhatok, ami sorozattal kapcsolatos és a főszereplőkkel.
Letölthetjük az 1. évad összes részét, elolvashatjuk a részek tartalmát, képeket nézhetünk meg és tölthetünk le a főszereplőkről. A 2. évad részei tartalmát elolvashatjuk itt, és már 3. évad ismertető is van. Teszteket, kvízeket tölthetünk ki. A két főszereplő életrajzát is megtalálod ezen az oldalon. Minden, ami a két főszereplővel és a sorozattal kapcsolatos meglelhető ezen az oldalon.


Kedven oldalam igazából nincs, csak ezt a két oldalt nagyon szeretem és sokat használom, ezért emeltem ki őket a többi közül.
Ezeken kivül még rengetek honlapot látogatok rendszeresen. (Pl.: iwiw.hu vagy myvip.hu)




*Inkább angol nyelvű videók, és dalszövegeket találhatunk itt, hiszen ez angol oldal, de mivel nagyon sok magyar is használja, ezért is láthatunk magyar videókat.

Nincsenek megjegyzések: