2008. február 9., szombat

Az elmúlt félévem

Az elmúlt félévem... nos, hát mondhatjuk úgyis, hogy izgalmasan, néha pár könnyel, de jól telt. Bár voltam nagyon fáradt, és teljesen erő nélkül, betegen, rossz kedvvel, nagyon magam alatt, de volt, mikor túl jól voltam, felpörögve, és nagyon boldogan, mosolyogva, röhögve. :D
Szerintem, mint mindenki más életében voltak egy aránt jó is, meg rossz napjaim is.
A tanulás terén nem mondanám, hogy meg vagyok elégedve az eredményemmel, mert tudom, hogy némelyik tantárgyból lehettem volna jobb is, csak sajnos a lustaság eluralkodik rajtam, meg még más befolyásoló tényezők. De persze volt olyan tantárgy, amiből nem is reméltem volna, hogy ilyen jó lesz. Sajnos ilyenekből kevés volt, de néha a kevés is jó, mint a semmi. :DD
Nekem ez a félév sok új dolgot hozott, ilyen például az új osztályom. Nagyon szeretem, de vannak napok, mikor ki nem állhatok ide járni, se az osztályba, se az iskolába. De szerncsére ilyen napokból elég kevés van. :DD De nem csak az új osztályra, hanem új barátokra, új ismerősökre, új tantárgyakra, új életre és nagy megváltozásra tettem szert.
Leírni, hogy pontosan milyen volt az első félévem nem lehet, mert annyi minden történt velem, hogy a legtöbbre nem mlékszem, de nagyon sok jó. Ennek örülök. :) Majd, ha még eszembe jutt valami az elöző félévről, akkor bővitem ezt a bejegyzést...

Nincsenek megjegyzések: